A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint statisztikai célból weboldalunk cookiekat (sütiket) tárol. Részletesebb információ az "Adatvédelmi szabályzat" menüpontban található.

Menü

Évente több mint 7 ezer eszközt javítunk

Szervizünk alaptevékenysége a garanciális és garancia időn túli számítástechnikai eszközök javítása, karbantartása. Kollégáink sok éves tapasztalattal rendelkeznek, akik minden problémára tudnak megoldást nyújtani.  A mielőbbi hibaelhárítás érdekében szakembereink – a felmerült problémától függően – a helyszínen, illetve saját telephelyünkön végzik el a hardver és szoftver problémák elhárítását. Szükség esetén csereeszközt is tudunk biztosítani.

Szervizünk több mint 20 éve tevékenykedik és büszkék vagyunk rá, hogy évente több mint 7 ezer eszköz javítását végezzük: számítógépeket, notebookokat, szünetmentes tápegységeket, nyomtatókat, projektorokat, RICOH és egyéb márkájú fénymásológépeket, monitorokat, tehát bármi, ami a számítás és irodatechnikai eszköznek számít, azt mi megjavítjuk. Működésünk alapját a megfelelő szakember gárda mellett, persze ügyfeleinknek köszönhetjük, akik garantáltan elégedetten fogják elhagyni üzletünket egy szerviz tevékenység után.


De hogyan is zajlik nálunk egy szervizelés:
Első lépésben az ügyfél behozza hozzánk a javítandó készüléket. A szerviz ügyfélszolgálatos kollégánkkal fog találkozni, aki felviszi rendszerünkbe a készülék adatait, annak pontos hibaleírását, az átvett tartozékokat és az ügyfél adatait. A készülék kap egy munkalapszámot, amely alapján könnyebben beazonosítható. Ezután szervizes kollégánkhoz kerül a készülék, aki elkezdi bevizsgálni, szétszedni, tesztelni . Miután megtörtént a bevizsgálás és tudjuk a hiba pontos okát, a szervizelés árát és idejét, értesítjük az ügyfelet a fejleményekről és az új információkkal dönthet, hogy kéri-e a javítást. Ha úgy dönt, hogy nem kéri, akkor a bevizsgálási díjunkat kell kifizetni, ami bruttó 3.810 Forint. Ha kéri a javítást - ilyen esetben a bevizsgálási díjat nem számítjuk fel - , akkor el is kezdjük a további folyamatokat, alkatrészek rendelése, hibás alkatrész kiszerelése, további tesztek, stb. Ezután ha elkészültünk, újra értesítjük az ügyfelet, aki jöhet a már tökéletesen működő eszközéért és elégedetten távozhat.


üzlet szolgáltatás

Azon partenereinknél, ahol teljes informatikai rendszert üzemeltetünk, a gépek karbantartását sok esetben helyszínen végezzük, illetve ha olyan probléma áll fent, akkor behozzuk telephelyünkre, hogy jobban tudjuk tesztelni az adott eszközt. Partnernél lévő másológép javítás esetén is hasonló az eljárás. Ha megoldható, akkor helyszínen megoldjuk az eszköz javítását, karbantartását. Viszont ha nagyobb a baj, akkor csere eszközzel megoldva ideiglenesen tudjuk helyettesíteni az elromlott készüléket és így ügyfelünk nem esik ki munkából. 

Május 4-től újra teljes nyitvatartással 17 óráig vagyunk nyitva, addig tudjuk fogadni a szervizünkbe behozott eszközöket és kiadni őket. Mi a megfelelő intézkedéseket megtettük, így teljes biztonsággal tudjuk fogadni a hozzánk belátogatókat. 

 

*** Lansoft - Ilyen egyszerű! ***