A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint statisztikai célból weboldalunk cookiekat (sütiket) tárol. Részletesebb információ az "Adatvédelmi szabályzat" menüpontban található.

Évente több mint 7 ezer eszközt javítunk

Szervizünk alaptevékenysége a garanciális és garancia időn túli számítástechnikai eszközök javítása, karbantartása. Kollégáink sok éves tapasztalattal rendelkeznek, akik minden problémára tudnak megoldást nyújtani.  A mielőbbi hibaelhárítás érdekében szakembereink a szerződött partnereinknek – a felmerült problémától függően – a helyszínen, illetve saját telephelyünkön végzik el a hardver és szoftver problémák elhárítását. Szükség esetén csereeszközt is tudunk biztosítani.

Szervizünk több mint 28 éve tevékenykedik és büszkék vagyunk rá, hogy évente több mint 7 ezer eszköz javítását végezzük: számítógépeket, notebookokat, szünetmentes tápegységeket, nyomtatókat, projektorokat, RICOH és egyéb márkájú fénymásológépeket, monitorokat, tehát bármi, ami a számítás és irodatechnikai eszköznek számít, azt mi megjavítjuk. Működésünk alapját a megfelelő szakember gárda mellett, persze ügyfeleinknek köszönhetjük, akik garantáltan elégedetten fogják elhagyni üzletünket egy szerviz tevékenység után. Dell és Lenovo laptopok garanciális szervize vagyunk, illetve több éve kiemelt Ricoh szervíz partnerként is működünk.


De hogyan is zajlik nálunk egy szervizelés:
Első lépésben az ügyfél behozza hozzánk a javítandó készüléket. A szerviz ügyfélszolgálati kollégánkkal fog találkozni, aki felviszi rendszerünkbe a készülék adatait, annak pontos hibaleírását, az átvett tartozékokat és az ügyfél adatait. A bevizsgálási díjunk bruttó 5.080 Ft, ami előre fizetendő. A készülék kap egy munkalapszámot, amely alapján könnyebben beazonosítható. Ezután szervizes kollégánkhoz kerül a készülék, aki elkezdi bevizsgálni, szétszedni, tesztelni. Miután megtörtént a bevizsgálás és tudjuk a hiba pontos okát, a szervizelés árát és idejét, értesítjük az ügyfelet a fejleményekről és az új információkkal dönthet, hogy kéri-e a javítást. Ha kéri a javítást - ilyen esetben a bevizsgálási díjat levonjuk az összegből - , akkor el is kezdjük a további folyamatokat, alkatrészek rendelése, hibás alkatrész kiszerelése, további tesztek, stb. Ezután ha elkészültünk, újra értesítjük az ügyfelet, aki jöhet a már tökéletesen működő eszközéért és elégedetten távozhat.


üzlet szolgáltatás

Azon partnereinknél, ahol teljes informatikai rendszert üzemeltetünk, a gépek karbantartását sok esetben helyszínen végezzük, illetve ha olyan probléma áll fent, akkor behozzuk telephelyünkre, hogy jobban tudjuk tesztelni az adott eszközt. Partnernél lévő másológép javítás esetén is hasonló az eljárás. Ha megoldható, akkor helyszínen megoldjuk az eszköz javítását, karbantartását. Viszont ha nagyobb a baj, akkor csere eszközzel megoldva ideiglenesen tudjuk helyettesíteni az elromlott készüléket és így ügyfelünk nem esik ki munkából. 

17 óráig vagyunk nyitva, addig tudjuk fogadni a szervizünkbe behozott eszközöket és kiadni őket. 

Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését vagy bővebb információra van szüksége, keressen minket a következő e-mail címen vagy telefonszámon: mail@lansoft.hu | +36 52 502 490

 

*** Lansoft - Ilyen egyszerű! ***
 

 
Tartalomhoz tartozó címkék: szervíz
Az oldal tetejére