Kedvezményezett neve: Lansoft Trade Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: Felhő alapú szolgáltatás -SERVICE DESK - fejlesztése adaptív innováció keretében a Lansoft Trade Kft-nél
Szerződött támogatás összege: 10 657 549 Ft
Támogatás mértéke (%-ban): 60
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2021.11.30
Projekt azonosító száma: 2020-1.1.1-KKV-START-2020-00073
Projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében egy felhőalapú szolgáltatási platform - ún. SERVICE DESK - kifejlesztése valósult meg. Az új, egységes és innovatív felhőalapú kezelőfelület létrehozásával a szerviztevékenységünk, rendszerüzemeltetési szolgáltatásunk, egyéb jelenleg nem egységes alkalmazásokban futó felhőalapú szolgáltatásaink illetve másolás- és nyomtatásoptimalizálási tevékenységünk minden egyes folyamata egyszerre kezelhető a kifejlesztett SERVICE DESK- el. A Service Desk nem csak a vállalkozásunk számára lesz elérhető, hanem bizonyos funkciói az ügyfeleink részére is. Felhő alapon nyújtott szolgáltatásként lett kifejlesztve. Ezen túl mobiltelefonra is optimalizálásra került, így bármikor, bárhonnan elérhető lesz az alkalmazás.
Legfontosabb funkciói: Szerződések online kezelése. Távoli elérés funkció. Az ügyfelek az innovatív felületen keresztül meg tudják tenni hibabejelentésüket, vagy szervizigényüket. A javítások és szervizelések online munkalappal. A kifejlesztett platform képes lesz SLA – Szolgáltatási Szint Megállapodás - mérésre is. Emellett rendszergazdai szolgáltatás is elérhető a felületen, továbbá Microsoft Office 365 felhő alapon nyújtott szolgáltatás bérlete is.
A projekt eredménye: Egy innovatív, egységes, felhőalapon működő, ügyfél,- és mobilbarát SERVICE DESK platform.
A fejlesztés megvalósításával piaci pozíciónk erősödik. A fejlesztés által versenyképesebb és eredményesebb, jövedelmezőbb vállalkozás jön létre. A nagyobb hozzáadott értékű, magas minőségi színvonalú szolgáltatással magasabb piaci pozíciót érhetünk el.